Βασικές αρμοδιότητες ρόλου
Διαχείριση καναλιών επικοινωνίας με σκοπό την βέλτιστη εξυπηρέτηση σε τεχνικά και εμπορικά θέματα.
Διαχείριση & επίλυση προβλημάτων καταναλωτών & πελατών.
Εξυπηρέτηση του δικτύου καταστημάτων και λιανικής μεταφέροντας το όραμα της εταιρίας και διασφαλίζοντας μια άριστη συνεργασία.
Διασφάλιση σωστής επικοινωνίας για το προϊόν μέσα από τη σωστή εκπαίδευση των άμεσων συνεργατών.
Επικοινωνία με την ομάδα και τους πελάτες, προσιτή, φιλική και πάντοτε προσαρμοσμένη στις συνθήκες της εκάστοτε κατάστασης.
Διερεύνηση αναγκών και παροχή προσωποποιημένων λύσεων προσαρμοσμένων στην ανάγκη του κάθε πελάτη.
Ευέλικτη διαχείριση συστημάτων και καναλιών ( email, Live Chat, Social media, τηλέφωνο, βίντεο κλήση) ανάλογα με τη προτίμηση του πελάτη.
Παράλληλη και γρήγορη καταγραφή των απαιτούμενων διαδικασιών στα συστήματα.